Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ: Ο Κωτσόβολος αρνείται να μου πουλήσει από το eshop του.
ΕΡΩΤΗΣΗ:

Έχω κάνει 1 παραγγελία από το eshop του Κωτσόβολου αλλά
αρνείται να μου πουλήσει με διάφορες δικαιολογίες. Η πιο πρόσφατη
δικαιολογία ότι είμαι μεταπωλητής και με παραπέμπει στο αρμόδιο τμήμα
μεταπωλητών.

Στους όρους του eshop δεν αναφέρει πουθενά κάτι τέτοιο. Έχω
ζητήσει πολλές φορές να μου στείλουνε με email τους όρους που να
αναγράφει τον ισχυρισμό τους, αλλά απάντηση δεν λαμβάνω.

Επιθυμώ να εξυπηρετούμε από το eshop τους γιατί πιστεύω ότι τις
προσφορές που κάνουν στο eshop δεν τις δίνουν στους μεταπωλητές.

1. Έχουν το δικαίωμα να μην πουλάνε σε μεταπωλητές?

2. Εάν το έχουν δεν πρέπει να το αναγράφουν στο eshop?

3. Έχουν το δικαίωμα εφόσον πουλήσουν σε μεταπωλητή να μην
κάνουν τις ίδιες προσφορές με την λιανική?

4. Εάν είναι παράνομο αυτό που κάνουν πώς μπορεί να με βοηθήσει το
επιμελητήριο ή ο συνήγορος ώστε να τους πιέσω?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ [Σ.Ο.Λ.]:

Καλησπέρα σας, 

το ερώτημα σας δεν αφορά σε φορο-λογιστικό ζήτημα και συνεπώς δεν δύναται να απαντηθεί. Παρακαλώ όπως απευθυνθείτε σε ειδικό νομικό σύμβουλο.  



Διαχείριση Ερωτημάτων